-->

3 listopada 2015

13 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię książki Charlotte Link, ale one są raczej, że tak powiem "na jeden raz". Cała fabuła jest w jednej książce, nie ma dalszych części, ale bardzo lubię kryminały tej autorki. Polecam także "Miasto ślepców", pokazuje do czego są w stanie zrobić ludzie w obliczu katastrofy. Bardzo lubię też książki Reginy Brett, ucza pozytywnego myslenia oraz na niektorych lekcjach mozna sie bardzo wzruszyc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! "Miasto ślepców" brzmi zachęcająco, chyba kupię:)

      Usuń
  3. Uwielbiam książki Mastertona i Jo Nesbo, więc szczerze ci je polecam, bo są naprawdę świetne.

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zakochana w stylu, w jakim pisze Jo Nesbo:)

      Usuń
  4. Jesień rzeczywiście ma w sobie coś takiego co skłania do wielu przemyśleń, a co za tym idzie - do zmian. ;)

    Świetne zdjęcia. :) Zostaję na dłużej i czekam na koleje posty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest to co uwieelbiam w jesieni, nigdy nie wiem czym mnie zaskoczy:) dziękuję:*

      Usuń
  5. Zakochałam się w tych zdjęciach, są cudowne!
    Herbatę mogę pić litrami a moim ulubieńcem jest teraz yellow label z liptona.

    murawskasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja bardzo się polubiłam z lipton tropical fruits, ma taki przepiękny, słodki zapach <3

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia :) co do herbaty i książek to nie mam swoich ulubieńców ;) zapraszam do mnie http://goldenxara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna + Twoje zdjęcia to wielkie WOW są świetne 😍😙😙

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne zdjecia 😍 <3
    http://quite1simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń